Moderno uredsko poslovanje: Teorija i praksa u digitalnoj transformaciji uredskog poslovanja
Novo (digitalno/elektroničko) uredsko poslovanje nije samo prilagodba novoj Uredbi iz 2021. godine ili unaprjeđenje rada pisarnice, već prilika da svi službenici javnopravnih tijela unaprijede brzinu, učinkovitost i transparentnost svojih radnih procesa.
Na jednodnevnoj edukaciji ‘Moderno uredsko poslovanje: Teorija i praksa u digitalnoj transformaciji uredskog poslovanja’ objasnit ćemo zašto je važno imati digitalno transformirane, a ne samo digitalizirane procese uredskog, pokazat ćemo vam konkretne korake i praktične primjere: od primjene nove Uredbe i ključnih pojmova, preko rada u SEUP sustavu, najvažnijih komponenti SEUP-a do stvarnih simulacija svakodnevnih postupaka.
Cilj nam je sudionicima ponuditi cjelovitu sliku: teorijsku podlogu, svrhu i smisao nove Uredbe o uredskom poslovanju, ponuditi praktično znanje o funkcioniranju digitalnih alata i sustava državne informacijske infrastrukture i realne scenarije koji će vam olakšati svakodnevni rad u uredskom poslovanju i razjasniti najčešće zablude o digitalnoj transformaciji uredskog poslovanja.”
Prilika
Nova je Uredba izvrsna prilika za modernizaciju i digitalnu transformaciju tijela javne uprave s konačnim ciljem povećanja kvalitete usluge za krajnje korisnika (građane i gospodarstvo) te povećanje vlastite učinkovitosti.
Namjena
Svim službenicima javnopravnih tijela, od pisarnice, službenika u upravama do rukovodećih službenika i dužnosnika.
U iznos kotizacije uključeno je:
– Seminar ili webinar
– Svi potrebni materijali za praćenje edukacije
– Besplatno savjetovanje tijekom edukacije
Dodatno za polaznike seminara:
– Besplatne kave i drugi napitci
– Besplatan ručak
CIJENA
Seminar – 180,00 EUR*
Webinar – 160,00 EUR*
u prijavnici odaberite želite li seminar ili webinar
20% popusta po polazniku za prijave s 4 i više polaznika
10% popusta za sve stalne polaznike ILBA edukacija
*navedena cijena je bez PDV-a, na istu se još dodaje PDV od 25%.
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK
Raspored sati
Uredsko poslovanje
- 9:00 - 09:15
- Prvi dio
- Teorijski uvod i svrha (digitalnog) uredskog poslovanja – prvi dio o Predstavljanje programa i ciljeva radionice. o Predstavljanje sudionika i očekivanja od radionice
-
Predavači
Božo Zeba
- 09:15 - 10:30
- Modul 1: Osnove uredskog poslovanja u 21. stoljeću
- o Zašto je Vlada RH donijela novu Uredbu? (vizija i misija uredbe) o Što nam govore odredbe koje se tiču elektroničkog poslovanja o Definicije i pojmovi: JIP, JOP vs. KLASA, URBROJ… o Primjeri iz prakse: digitalni potpis, potvrda primitka, NIAS, KP… o Najčešće zablude oko „elektroničkog“ i „digitalnog“
-
Predavači
Božo Zeba
- 10:30 - 10:45
- Pauza za kavu
- 10:45 - 12:00
- Drugi dio
- Modul 2: Sustav elektroničkog uredskog poslovanja (SEUP) o Funkcije iz Tehničke specifikacije SEUP-a o Administrativno-tehnička obrada dokumenata i otpremanje akata
- 12:00 - 13:00
- Pauza za ručak
- 13:00 - 13:45
- Drugi dio: Praktični rad na aplikaciji za uredsko poslovanje
- Modul 3: Uvođenje u aplikaciju uredskog poslovanja Demonstracija aplikacije: o Osnovne funkcionalnosti i moduli. o Prijava u sustav i pregled sučelja. o Kreiranje novih predmeta. o Evidentiranje pismena. o Upravljanje dokumentima: o Kreiranje predložaka o Pretvaranje fizičkih pismena u elektronički oblik (OCR). o Pohrana dokumenata u digitalnu pismohranu.
-
Predavači
Božo Zeba
- 13:45 - 16:00
- Drugi dio: Praktični rad na aplikaciji za uredsko poslovanje
- Modul 4: Praktične vježbe i simulacija rada Individualni i grupni rad: o Kreiranje predmeta i dodavanje dokumenata. o Slanje i primanje pismena, predmeta… o Korištenje modula za otpremanje akata i praćenje dostave. o Rješavanje realnih problema i simulacija radnih procesa. Zaključak i rasprava o Evaluacija seminara i pitanja sudionika. o Naučene lekcije kroz seminar za unaprjeđenje uredskog poslovanja
-
Predavači
Božo Zeba