Moderno uredsko poslovanje: Teorija i praksa u digitalnoj transformaciji uredskog poslovanja

Novo (digitalno/elektroničko) uredsko poslovanje nije samo prilagodba novoj Uredbi iz 2021. godine ili unaprjeđenje rada pisarnice, već prilika da svi službenici javnopravnih tijela unaprijede brzinu, učinkovitost i transparentnost svojih radnih procesa.

Na jednodnevnoj edukaciji ‘Moderno uredsko poslovanje: Teorija i praksa u digitalnoj transformaciji uredskog poslovanja’ objasnit ćemo zašto je važno imati digitalno transformirane, a ne samo digitalizirane procese uredskog, pokazat ćemo vam konkretne korake i praktične primjere: od primjene nove Uredbe i ključnih pojmova, preko rada u SEUP sustavu, najvažnijih komponenti SEUP-a do stvarnih simulacija svakodnevnih postupaka.

Cilj nam je sudionicima ponuditi cjelovitu sliku: teorijsku podlogu, svrhu i smisao nove Uredbe o uredskom poslovanju, ponuditi praktično znanje o funkcioniranju digitalnih alata i sustava državne informacijske infrastrukture i realne scenarije koji će vam olakšati svakodnevni rad u uredskom poslovanju i razjasniti najčešće zablude o digitalnoj transformaciji uredskog poslovanja.”

Prilika

Nova je Uredba izvrsna prilika za modernizaciju i digitalnu transformaciju tijela javne uprave s konačnim ciljem povećanja kvalitete usluge za krajnje korisnika (građane i gospodarstvo) te povećanje vlastite učinkovitosti.

Namjena

Svim službenicima javnopravnih tijela, od pisarnice, službenika u upravama do rukovodećih službenika i dužnosnika.

U iznos kotizacije uključeno je:
– Seminar ili webinar
– Svi potrebni materijali za praćenje edukacije
– Besplatno savjetovanje tijekom edukacije

Dodatno za polaznike seminara:
– Besplatne kave i drugi napitci
– Besplatan ručak

CIJENA

Redovna cijena
Seminar – 180,00 EUR*
Webinar – 160,00 EUR*
u prijavnici odaberite želite li seminar ili webinar
Popusti
20% popusta po polazniku za prijave s 4 i više polaznika
10% popusta za sve stalne polaznike ILBA edukacija

*navedena cijena je bez PDV-a, na istu se još dodaje PDV od 25%.

Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK

  • 00

    dana

  • 00

    sati

  • 00

    minuta

  • 00

    sekundi

Raspored sati

Uredsko poslovanje

9:00 - 09:15
Prvi dio
Teorijski uvod i svrha (digitalnog) uredskog poslovanja – prvi dio o Predstavljanje programa i ciljeva radionice. o Predstavljanje sudionika i očekivanja od radionice
Predavači
Božo Zeba
09:15 - 10:30
Modul 1: Osnove uredskog poslovanja u 21. stoljeću
o Zašto je Vlada RH donijela novu Uredbu? (vizija i misija uredbe) o Što nam govore odredbe koje se tiču elektroničkog poslovanja o Definicije i pojmovi: JIP, JOP vs. KLASA, URBROJ… o Primjeri iz prakse: digitalni potpis, potvrda primitka, NIAS, KP… o Najčešće zablude oko „elektroničkog“ i „digitalnog“
Predavači
Božo Zeba
10:30 - 10:45
Pauza za kavu
10:45 - 12:00
Drugi dio
Modul 2: Sustav elektroničkog uredskog poslovanja (SEUP) o Funkcije iz Tehničke specifikacije SEUP-a o Administrativno-tehnička obrada dokumenata i otpremanje akata
12:00 - 13:00
Pauza za ručak
13:00 - 13:45
Drugi dio: Praktični rad na aplikaciji za uredsko poslovanje
Modul 3: Uvođenje u aplikaciju uredskog poslovanja Demonstracija aplikacije: o Osnovne funkcionalnosti i moduli. o Prijava u sustav i pregled sučelja. o Kreiranje novih predmeta. o Evidentiranje pismena. o Upravljanje dokumentima: o Kreiranje predložaka o Pretvaranje fizičkih pismena u elektronički oblik (OCR). o Pohrana dokumenata u digitalnu pismohranu.
Predavači
Božo Zeba
13:45 - 16:00
Drugi dio: Praktični rad na aplikaciji za uredsko poslovanje
Modul 4: Praktične vježbe i simulacija rada Individualni i grupni rad: o Kreiranje predmeta i dodavanje dokumenata. o Slanje i primanje pismena, predmeta… o Korištenje modula za otpremanje akata i praćenje dostave. o Rješavanje realnih problema i simulacija radnih procesa. Zaključak i rasprava o Evaluacija seminara i pitanja sudionika. o Naučene lekcije kroz seminar za unaprjeđenje uredskog poslovanja
Predavači
Božo Zeba
Božo Zeba
Božo Zeba
Solution Architect za javnu upravu i digitalne servise, Centar izvrsnosti za razvoj, inovacije i standarde (CIRIS)
Stručnjak s više od 14 godina radnog iskustva u državnoj upravi.

Datum

25.02.2025

Vrijeme

Prijava polaznika od 8:30
09:00 - 16:00

Lokacija

Ustanova - ILBA
Andrije Žaje 61, Zagreb
Website
https://www.usavrsavanje.hr/

Druge lokacije

WEBINAR
Tamo gdje se osjećate ugodno

Organizator

Ustanova – ILBA
Phone
+385 1 3090 509
Email
ilba@ilba.eu
Website
https://www.usavrsavanje.hr
PRIJAVI SE

Predavač