Novine i izazovi u sustavu javne nabave u 2023. godini; Izbor iz najnovijih rješenja DKOM-a u uz naglasak na pregled i ocjenu ponuda i bitne povrede postupka; Smjernice uprave za politiku javne nabave

Na ovoj radionici vodit ćemo Vas korak po korak kroz postupak javne nabave, uz naglasak na ključne faze u cilju što uspješnije provedbe postupka javne nabave te ukazati na primjenu važnih instituta ZJN 2016 kroz praksu naručitelja i DKOM-a, a u cilju izbjegavanja osobito bitnih povreda postupka javne nabave, u cilju što uspješnije provedbe postupka.
Naglasak ćemo staviti na pregled i ocjenu ponuda, te ukoliko imate dvojbe oko načina pregleda i ocjene valjanosti ponuda, pojašnjavanja i/ili upotpunjavanja ažuriranih popratnih dokaza, te komunikacije putem EOJN-a, na sva ta pitanja ova interaktivna radionica će Vam, kroz praktične primjere uz prikaz najnovije prakse DKOM-a, dati odgovore.
Uprava za trgovinu i politiku javne nabave izradila je Smjernice za poticanje sudjelovanja MSP-ova na tržištu javne nabave te ćemo kroz iste proći kako bi dobili informacije na koji način ukazati malim i srednjim poduzećima na mogućnosti i prednosti sudjelovanja u postupcima javne nabave te kako potaknuti naručitelje da omoguće sudjelovanje većeg broja malih i srednjih poduzeća.

Prijavite se na edukaciju klikom na “PRIJAVI SE”

Provjerite razinu Vašeg znanja našim jednostavnim pitalicama 🙂

Ne znate kada Vam ističe trenutni certifikat, izvršite provjeru 🙂

 

U iznos kotizacije uključeno je:
– Trening 8 šk. sati
– Svi potrebni materijali za praćenje radionice
– 8 bodova za obnavljanje certifikata u području javne nabave
– Besplatno savjetovanje tijekom seminara
– Besplatne kave i drugi napitci
– Besplatan ručak

CIJENA

Redovna cijena – 171,00 EUR* | 1288,40 HRK*
20% popusta po polazniku za prijave s 4 i više polaznika – 136,80 EUR* | 1030,72 HRK*
20% popusta za sve stalne polaznike ILBA edukacija – 136,80 EUR* | 1030,72 HRK*

*navedena cijena je bez PDV-a, na istu se još dodaje PDV od 25%.

Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK

U skladu s Etičkim kodeksom

  • 00

    dana

  • 00

    sati

  • 00

    minuta

  • 00

    sekundi

Raspored sati

9:00 - 10:30
Ključne točke i problemi u okviru izrade i pregleda dokumentacije o nabavi
- Ključne točke dokumentacije – rješavanje problematičnih situacija - Obveze s prethodnim savjetovanjima, mora li se provoditi 2. PS - Grupe i ograničavanje po grupama - Jamstva - Količine i objedinjeni iznos - ENP - što propisati i kako isto pregledavati - Zaključci pravne prakse DKOM-a, VUS-a i ESP!
Predavači
Marijana Šperanda
10:30 - 10:45
Pauza za kavu
10:45 - 12:15
Tehničke specifikacije, troškovnici, norme – ispravna priprema i pregled
- Opis predmeta nabave i tehničkih specifikacija - Izrada i provjera troškovnika - Računske pogreške kod troškovnika i dopisi za računsku pogrešku - Pregled i ocjena ponuda u okviru tehničkih specifikacija i troškovnika - Kako riješiti nedoumice i problematične situacije?! - Certifikati, norme i jednakovrijednost - Pojašnjenje i/ili pregovaranje i kako ispravno pregledati ponude - Što zaključiti iz pravne prakse DKOM-a i VUS-a! - Vježbe – Tehničke specifikacije i troškovnik!
Predavači
Marijana Šperanda
12:15 - 13:00
Pauza za ručak
13:00 - 14:30
Pregled i ocjena ponuda, I. dio
- Redoslijed radnji koje poduzima naručitelj u postupku pregleda i ocjene ponuda te provjera podataka navedenih u ESPD-u - Dokazivanje nepostojanja osnova za isključenje sukladno čl. 251. ZJN 2016 - Pojašnjenje i upotpunjavanje u 1. fazi pregleda i ocjene ponuda – čl. 293.ZJN 2016 - Primjena načela jednakog tretmana, zabrane diskriminacije i transparentnosti - Prikaz nedostataka i pogrešaka uz pregled najnovije prakse DKOM-a i VUS-a
Predavači
Klaudija Kralj
14:30 - 14:45
Pauza za kavu
14:45 - 16:15
Pregled i ocjena ponuda, II. dio
- Pojašnjenje i upotpunjavanje u 2. fazi pregleda i ocjene ponuda – čl. 263.ZJN 2016 - Dohvat podataka u EOJN-u te trenutak dokazivanja sposobnosti gosp. subjekta - Izrada Zapisnika o pregledi i ocjeni ponuda uz ukazivanje najčešćih pogrešaka - Odluke naručitelja – donošenje i dostava odluke - Izvješće o postupku javne nabave i pohrana dokumentacije o nabavi - Pregled prakse DKOM-a i VUS-a
Predavači
Klaudija Kralj
Marijana Šperanda
Marijana Šperanda
Načelnica Sektora za javnu nabavu u Središnjem državnom uredu za obnovu i stambeno zbrinjavanje
Radi kao načelnica Sektora za javnu nabavu u Središnjem državnom uredu za obnovu i stambeno zbrinjavanje nakon višegodišnjeg iskustva rada u Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu.
Klaudija Kralj
Klaudija Kralj
Savjetnica u Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu
Obavlja poslove upravljanja nabavnim kategorijama iz djelokruga rada Ureda.

Datum

10.11.2023

Vrijeme

Prijava polaznika od 8:30
09:00 - 16:15

Lokacija

Ustanova - ILBA
Andrije Žaje 61, Zagreb
Website
https://www.usavrsavanje.hr/

Organizator

Ustanova – ILBA
Phone
+385 1 3090 509
Email
ilba@ilba.eu
Website
https://www.usavrsavanje.hr
PRIJAVI SE

Predavač