Osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti kroz praksu DKOM-a i VUS-a, sve zamke pregleda i ocjene ponuda, kriterij za odabir ponude

Polaznici će se upoznati sa najnovijom praksom DKOM-a i VUS-a s naglaskom na izmjene i dopune Zakona o javnoj nabavi.

Cilj ovakve edukacije je pružiti polaznicima detaljno razumijevanje postupaka i pravila koji se primjenjuju u postupcima javne nabave. Također, ukazati ćemo i na česte zamke prilikom pregleda i ocjene ponuda kao i na propuste prilikom provjere razloga isključenja i uvjeta sposobnosti.

Prijavite se na edukaciju klikom na “PRIJAVI SE”

Provjerite razinu Vašeg znanja našim jednostavnim pitalicama 🙂

Ne znate kada Vam ističe trenutni certifikat, izvršite provjeru 🙂

 

U iznos kotizacije uključeno je:
– Trening 8 šk. sati
– Svi potrebni materijali za praćenje radionice
– 8 bodova za obnavljanje certifikata u području javne nabave
– Besplatno savjetovanje tijekom seminara
– Besplatne kave i drugi napitci
– Besplatan ručak

CIJENA

Redovna cijena – 171,21 EUR* | 1290 HRK*
20% popusta po polazniku za prijave s 4 i više polaznika – 136,97 EUR* | 1032 HRK*
20% popusta za sve stalne polaznike ILBA edukacija – 136,97 EUR* | 1032 HRK*

*navedena cijena je bez PDV-a, na istu se još dodaje PDV od 25%.

Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK

U skladu s Etičkim kodeksom

  • 00

    dana

  • 00

    sati

  • 00

    minuta

  • 00

    sekundi

Raspored sati

9:00 - 10:30
Osnove za isključenje kroz praksu DKOM-a i VUS-a
- Obvezne osnove za isključenje – nekažnjavanje - Obvezne osnove za isključenje – porezni dug - Obvezne osnove za isključenje – ostali gospodarski subjekti - Na što obratiti pozornost pri definiranju ostalih osnova za isključenje - Ispunjavanje ESPD obrasca i mjere samokorigiranja
Predavači
Daria Duždević
10:30 - 10:45
Pauza za kavu
10:45 - 12:15
Uvjeti sposobnosti kroz praksu DKOM-a i VUS-a
- Minimalne razine i povezanost s predmetom nabave - Načini dokazivanja - Isti ili slični radovi, robe i usluge – kako ih definirati u dokumentaciji o nabavi - Popis radova, roba i usluga – relevantno iskustvo u slučaju zajednice ponuditelja kao ugovaratelja, sudjelovanja podugovaratelja u izvršenju ugovora, mješovitih ugovora) - Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem
Predavači
Daria Duždević
12:15 - 13:00
Pauza za ručak
13:00 - 14:30
Praktična primjena kriterija za odabir ponude
- Svrha i cilj primjene kriterija ENP - Najčešće greške pri određivanju kriterija - Najčešće greške pri određivanju kriterija - Ograničenja u određivanju pondera - Primjeri dobre prakse
Predavači
Anđelko Rukelj
14:30 - 14:45
Pauza za kavu
14:45 - 16:15
Sve zamke pregleda i ocjene ponuda
- Pojašnjenje i upotpunjavanje ponuda (čl.293.) - Izmjena ponude nakon isteka roka za dostavu ponuda - Pregovaranje tijekom pregleda i ocjene ponuda - Izuzetno niska ponuda – kada tražiti objašnjenje i kako objasniti nisku ponudu - Dostava ažuriranih popratnih dokumenata (čl.263.)
Predavači
Anđelko Rukelj
Daria Duždević
Daria Duždević
Članica Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave
Ovlašteni trener javne nabave sa višegodišnjim iskustvom u Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
Anđelko Rukelj
Anđelko Rukelj
Zamjenik predsjednika, Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Posjeduje dugogodišnje iskustvo u samostalnom radu na poslovima nabave s više stotina provedenih postupaka javne nabave.

Datum

12.05.2023

Vrijeme

Prijava polaznika od 8:30
09:00 - 16:15

Lokacija

Ustanova - ILBA
Andrije Žaje 61, Zagreb
Website
https://www.usavrsavanje.hr/

Organizator

Ustanova – ILBA
Phone
+385 1 3090 509
Email
ilba@ilba.eu
Website
https://www.usavrsavanje.hr
PRIJAVI SE

Predavači