Upute za sudjelovanje na webinarima

Kratke upute za sudjelovanje na ILBA webinaru Adobe Connect – VIDEO

Webinari – Uputa svim nositeljima izobrazbe za organizaciju Programa usavršavanja tijekom trajanja epidemije.

Slijedom preporuka Nacionalnog stožera civilne zaštite i donesenih mjera za sprječavanje širenja koronavirusa (SARS-CoV-2), a s obzirom na potrebu nastavka organizacije Programa usavršavanja u području javne nabave, upućujemo vas da ukoliko posjedujete tehničke mogućnosti, možete nastaviti provoditi programe usavršavanja u trajanju od 4, 8 ili 16 sati putem informacijsko – komunikacijske tehnologije (webinar). Ovaj način usavršavanja provodio bi se za vrijeme trajanja navedene ugroze.

Osobe koje sudjeluju na webinaru ostvaruju bodove kojima mogu obnoviti certifikat iz područja javne nabave ( za sudjelovanje na on-line programu usavršavanja u trajanju od: 4 nastavna sata – 4 boda, 8 nastavnih sati – 8 bodova, 16 nastavnih sati – 16 bodova.

Svi sudionici našeg Programa usavršavanja (webinara) dobit će unaprijed putem e-maila poveznicu (link) temeljem kojeg je potrebno napraviti registraciju i pristupiti programu usavršavanja. Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak min prije početka programa usavršavanja, kako biste nas u slučaju kakvih tehničkih poteškoća nejasnoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć.

Tehnički preduvjeti koji polaznici on-line programa usavršavanja trebaju osigurati.

  • Nije potrebno imati nikakvih tehničkih znanja kako bi se pristupili on-line edukaciji. On-line program usavršavanja možete pratiti s posla ili od doma. Sami birate mjesto.
  • Potrebno je napraviti korake koji su naprijed navedeni te pratiti uputstva koja ćete dobiti na vaš e-mail nakon što se prijavite na on-line program usavršavanja.
  • Potreban vam je samo pristup internetu te uređaj na kojem ćete pratiti on-line program usavršavanja. Taj uređaj može biti: računalo, laptop, tablet ili mobilni uređaj. Odabrani uređaj treba imati ugrađene zvučnike ili nas možete pratiti putem audio slušalica koje ćete umetnuti u vaš odabrani uređaj.
  • Ustanova za obrazovanje ILBA koristi vodeću svjetsku platformu Adobe Connect za održavanje on-line programa usavršavanja. Za praćenje naših webinara moguće je koristiti i pametne mobilne uređaje (smartphone) uz prethodnu instalaciju aplikacije Adobe Connect (raspoloživa je za IOS i Android). Za dodatne informacije na raspolaganju su detaljne upute tvrtke Adobe (na engleskom jeziku), OVDJE
  • Ukoliko budete imali pitanja vezanih za tehničke aspekte sudjelovanja na on-line programima usavršavanja slobodno nam ih možete postaviti ilba@ilba.eu

KORACI ZA SUDJELOVANJE NA WEBINARU: 

  1. Prijavite se na program usavršavanja organiziran putem on-line prijavnice ili na ilba@ilba.eu. Objavljene programe usavršavanja možete pogledati OVDJE.
  2. Na e-mail koji ste naveli u prijavnici dobit ćete podatke o načinu uplate naknade za odabrani program usavršavanja.
  3. Nakon što uplatite naknadu za program usavršavanja, na isti e-mail dostavljamo vam poveznicu (link) temeljem kojeg ćete napraviti registraciju i pratiti on-line program usavršavanja.
  4. Sat vremena prije početka webinara na vaš e-mail poslat ćemo vam prezentacije u pdf. formatu i podsjetnik o početku programa usavršavanja.
  5. Putem poveznice, polaznik/ica dolazi na stranicu za prijavu gdje koristi svoje podatke dobivene mailom. Može se izabrati opcija rada u Internet pregledniku ili u desktop verziji programa (u tom slučaju, program je potrebno instalirati samo jednom, na početku rada). Rad u desktop aplikaciji donosi neke manje dodatne funkcionalnosti, dok rad u Internet pregledniku ne zahtjeva nikakve dodatne akcije i u njemu se mogu obaviti sve osnovne funkcionalnosti. Upišete vaše ime, prezime i OIB, koji trebaju biti isti kao što su navedeni u prijavnici. Registraciju je potrebno napraviti 15-ak minuta prije početka on-line programa usavršavanja.
  6. Nakon uspješne registracije na vašem odabranom uređaju (računalu, laptopu, tabletu ili mobilnom uređaju) ulazite u virtualnu učionicu na platformi Adobe Connect. Program usavršavanja počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja) .
  7. Nakon završenog sudjelovanja na on-line programu usavršavanja na vaš e-mail u roku od 48 sati šaljemo vam potvrdu o sudjelovanju, kao i eventualne dodatne materijale.

NAČIN UTVRĐIVANJA VAŠEG  IDENTITETA I PRISUSTVA NA USAVRŠAVANJU: Uz ispunjenu prijavnicu i registracije preko Adobe Connecta, Vaše ime, prezime i OIB služe kao dokaz da ste sudjelovali na WEBINARU / online programu usavršavanja te su osnova za izdavanje potvrde o sudjelovanju.