Upute za sudjelovanje na webinarima
Svi sudionici naše online edukacije (webinar) dobit će unaprijed putem e-maila poveznicu (link) temeljem kojeg je potrebno napraviti registraciju i pristupiti webinaru. Registraciju je potrebno napraviti najkasnije 15-ak min prije početka, kako biste nas u slučaju tehničkih poteškoća ili nejasnoća mogli kontaktirati i tražiti pomoć.
Tehnički preduvjeti koji polaznici on-line edukacije trebaju osigurati:
- Nije potrebno imati nikakvih tehničkih znanja kako bi se pristupili webinaru. Webinar možete pratiti s posla ili od doma. Sami birate mjesto (Tamo gdje se osjećate ugodno).
- Potrebno je napraviti korake koji su naprijed navedeni te pratiti upute koje ćete dobiti na Vaš e-mail nakon što se prijavite na edukaciju.
- Potreban Vam je samo pristup internetu te uređaj na kojem ćete pratiti webinar. Taj uređaj može biti: računalo, laptop, tablet ili mobilni uređaj. Odabrani uređaj treba imati ugrađene zvučnike ili nas možete pratiti putem audio slušalica koje ćete umetnuti u Vaš odabrani uređaj.
- Ustanova za obrazovanje ILBA koristi vodeću svjetsku platformu Microsoft Teams za održavanje webinara. Za praćenje naših webinara moguće je koristiti i pametne mobilne uređaje (smartphone) uz prethodnu instalaciju aplikacije Microsoft Teams (raspoloživa je za IOS i Android).
- Ukoliko budete imali pitanja vezanih za tehničke aspekte sudjelovanja na webinaru slobodno nam ih možete postaviti putem kontakt obrasca
KORACI ZA SUDJELOVANJE NA WEBINARU:
- Prijavite se na edukaciju organiziranu kao webinar putem online prijavnice.
- Putem poveznice, polaznik/ica dolazi na stranicu za prijavu gdje koristi svoje podatke dobivene mailom. Može se izabrati opcija rada u Internet pregledniku ili u desktop verziji programa (u tom slučaju, program je potrebno instalirati samo jednom, na početku rada).
- Upišete Vaše ime i prezime, koji trebaju biti isti kao što su navedeni u prijavnici. Registraciju je potrebno napraviti 15-ak minuta prije početka on-line programa usavršavanja.
- Nakon uspješne prijave na Vašem odabranom uređaju (računalu, laptopu, tabletu ili mobilnom uređaju) ulazite u virtualnu učionicu na platformi Microsoft Teams. Webinar počinje sukladno zadanom vremenskom okviru (rasporedu predavanja).
NAČIN UTVRĐIVANJA VAŠEG IDENTITETA I PRISUSTVA NA WEBINARU: Uz ispunjenu prijavnicu i prijavu preko Microsoft Teams-a, Vaše ime i prezime služe kao dokaz da ste sudjelovali na edukaciji te su osnova za izdavanje potvrde o sudjelovanju. Tijekom trajanja edukacije moguća je provjera Vaše prisutnosti.
Planiranje za 2025; DON; Tehničke specifikacije i troškovnik, Pregled i ocjena ponuda u EOJN-u; Detaljno o kriterijima za odabir ponude u EOJN-u; Sklapanje i izmjena ugovora i što svaka stručna služba Naručitelja mora znati o tome
SEMINAR-
00
dana
-
00
sati
-
00
minuta
-
00
sekundi