NAJČEŠĆI PROPUSTI U POSTUPCIMA JAVNE NABAVE, IZRADA ODGOVORA NA ŽALBU I NAČELA JAVNE NABAVE

Cilj predavanja je kroz primjere iz prakse sudionicima približiti najčešće propuste u izradi dokumentacije o nabavi, definiranju kriterija za odabir gospodarskog subjekta i kriterija za odabir ponude te najčešće propuste u fazi pregleda i ocjene ponuda. U drugom dijelu predavanja će se detaljno razraditi postupak pripreme odgovora na žalbu, od forme do zahtjeva naručitelja, te u zadnjem dijelu predavanja pojasniti ulogu načela javne nabave.

Zanima Vas kako napisati argumentirani odgovor na žalbu?

Prijavite se na edukaciju klikom na “PRIJAVI SE” i riješi sve nedoumice oko pisanja odgovora na žalbu.

Provjera znanja
Provjerite razinu Vašeg znanja našim jednostavnim pitalicama 🙂

Ne znate kada Vam ističe trenutni certifikat, izvršite provjeru 🙂

POVEZNICE S TEMOM/TEMAMA IZ NASTAVNOG PROGRAMA
16. Pravna zaštita u sustavu javne nabave – s praktičnim primjerima
17. Zaštita tržišnog natjecanja, sprječavanje korupcije i etika u sustavu javne nabave
10. Dokumentacija o nabavi – s praktičnim primjerima
− Oblik i sadržaj
− Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije
– Objave javne nabave
12. Kriterij za odabir ponude
13. Ponuda – s praktičnim primjerima
− Oblik i sadržaj
− Zaprimanje i otvaranje
− Postupak pregleda i ocjene ponuda

U iznos kotizacije uključeno je:
– Trening 8 šk. sati
– Svi potrebni materijali za praćenje radionice
– 8 bodova za obnavljanje certifikata u području javne nabave
– Besplatno savjetovanje tijekom seminara
– Besplatne kave i drugi napitci
– Besplatan ručak

CIJENA

Redovna cijena – 1170 HRK*
10% popusta za sve nove polaznike – 1053 HRK*
20% popusta po polazniku za prijave s 4 i više polaznika – 936 HRK*
20% popusta za sve stalne polaznike ILBA edukacija – 936 HRK*

*navedena cijena je bez PDV-a, na istu se još dodaje PDV od 25%.

Raspored sati

9:00 - 10:30
NAJČEŠĆI PROPUSTI U IZRADI DOKUMENTACIJE O NABAVI
- Izrada dokumentacije o nabavi - Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta - Kriteriji za odabir ponude - Postupanje naručitelja za vrijeme roka za dostavu ponuda
Predavači
Matija Mikac
10:30 - 10:45
Pauza za kavu
10:45 - 12:15
NAJČEŠĆI PROPUSTI U PREGLEDU I OCJENI PONUDA
- Pojašnjenje i upotpunjavanje ponuda - Ažurirani popratni dokumenti - Kriterij za odabir ponude – postupanje s tehničkim stručnjacima - Razlozi za odbijanje ponuda i isključenje gospodarskih subjekata - Izrada Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
Predavači
Matija Mikac
12:15 - 13:00
Pauza za ručak
13:00 - 14:30
IZRADA ODGOVORA NA ŽALBU
- Forma žalbe - Na što obratiti pažnju kod žalbenog navoda i kako odgovoriti - Što se u odgovorima NE PIŠE - Požurnica - Što je potrebno navesti i priložiti uz Zapisnik o pregledu kako bi se izbjegla žalba - Koje sve troškove žalbenog postupka naručitelj može zahtijevati - Primjeri dobrih žalbenih navoda i kako prema njima ispraviti DON
Predavači
Helena Plemenik
14:30 - 14:45
Pauza za kavu
14:45 - 16:15
NAČELA JAVNE NABAVE
- Kada se primjenjuju načela - Primjeri kada se DKOM poziva na načela
Predavači
Helena Plemenik
Matija Mikac
Matija Mikac
Voditelj Grupe za nabavu za potrebe Društva u Hrvatskim cestama d.o.o.
Stručna osoba sukladno članku 16. stavak 1. točka 2. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017). Javnom nabavom se aktivno bavi od 2014. godine.
Helena Plemenik
Helena Plemenik
Pomoćnica Izvršnog direktora Ureda za nabavu u HP - Hrvatska pošta d.d.
Stručna osoba sukladno članku 16. stavak 1. točka 2. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017). Javnom nabavom bavi se 17 godina.

Datum

25.04.2022
Istekao!

Vrijeme

Prijava polaznika od 8:30
09:00 - 16:15

Lokacija

Ustanova - ILBA
Andrije Žaje 61, Zagreb
Website
https://www.usavrsavanje.hr/

Organizator

Ustanova – ILBA
Phone
+385 1 3090 509
Email
ilba@ilba.eu
Website
https://www.usavrsavanje.hr

Predavači