Utjecaj uvođenja EUR-a na javnu nabavu te provedba nabava financiranih sredstvima EU

Kako uvođenje EUR-a utječe na postupke javne nabave?

Kako će izgledati statističko izvješće o javnoj nabavi za 2022. godinu? Što s ugovorima?

Kako izvršiti preračunavanje? Što s planom nabave? Samo su neka od pitanja vezana uz uvođenje EUR-a.

Provodite javnu nabavu financiranu iz fondova EU?

Zanima Vas koje su aktualne preporuke posredničkih tijela?

Kakva je praksa DKOM-a i VUS-a?

Pripremite se na vrijeme i izbjegnite financijske korekcije.

Prijavite se na edukaciju klikom na “PRIJAVI SE”

Opis edukacije:

Uvođenje EUR-a

Kako bi bili spremni na uvođenje EUR-a i prepoznali ključne točke na koje trebate obratiti pažnju, na edukaciji ćemo pokušati odgovoriti na sva navedena pitanja oko uvođenja EUR-a i što to znači za nas koji radimo u javnoj nabavi.

Financijske korekcije

Kako bi se izbjegla primjena financijskih korekcija od strane kontrolnih institucija i sankcioniranje nezakonitosti od strane Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave organizira se predmetna radionica u cilju pomoći naručiteljima koji provode postupke javne nabave financirane sredstvima EU.

Na radionici će se govoriti o načinu određivanja kriterija za odabir ponude uz prikaz praktičnih primjera i prakse DKOM-a.“ Dosadašnja praktična primjena Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/16) pokazala je da ima niz nejasnoća oko tumačenja Zakona pogotovo kada se radi o postupcima javnih nabava financiranih EU sredstvima. Navedeno je posebno važno jer u slučaju pogrešne ili nepravilne primjene pojedine odredbe ZJN 2016 ili nekog instituta reguliranog ZJN 2016 dolazi do primjene financijskih korekcija koje mogu imati ozbiljne posljedice za proračun naručitelja.

Provjerite razinu Vašeg znanja našim jednostavnim pitalicama 🙂

Ne znate kada Vam ističe trenutni certifikat, izvršite provjeru 🙂

POVEZNICE S TEMOM/TEMAMA IZ NASTAVNOG PROGRAMA

10. Dokumentacija o nabavi – s praktičnim primjerima
− Oblik i sadržaj
− Opis predmeta nabave i tehničke specifikacije
– Objave javne nabave
11. Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekata – s praktičnim primjerima
− Osnove za isključenje gospodarskog subjekata
− Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta – uvjeti sposobnosti
– Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi
12. Kriterij za odabir ponude
14. Postupak donošenja odluke o odabiru i odluke o poništenju, rok mirovanja – s praktičnim primjerima
15. Dodjela ugovora o javnoj nabavi i njegove izmjene tijekom trajanja
16.Pravna zaštita u sustavu javne nabave-s praktičnim primjerima

U iznos kotizacije uključeno je:
– Trening 8 šk. sati
– Svi potrebni materijali za praćenje radionice
– 8 bodova za obnavljanje certifikata u području javne nabave
– Besplatno savjetovanje tijekom seminara
– Besplatne kave i drugi napitci
– Besplatan ručak

CIJENA

Redovna cijena – 171,21 EUR* | 1290 HRK*
20% popusta po polazniku za prijave s 4 i više polaznika – 136,97 EUR* | 1032 HRK*
20% popusta za sve stalne polaznike ILBA edukacija – 136,97 EUR* | 1032 HRK*

*navedena cijena je bez PDV-a, na istu se još dodaje PDV od 25%.

Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK

U skladu s Etičkim kodeksom

Raspored sati

9:00 - 10:30
Smjernice za prilagodbu javne nabave u procesu zamjene hrvatske kune eurom
- Pripreme za zamjenu kune eurom, - izrada statističkog izvješća o javnoj nabavi za 2022. godinu, - ugovori - preračunavanje, - plan nabave, - dokumentacija o nabavi, odluke naručitelja, objave, - izvršenje sklopljenih ugovora i okvirnih sporazuma, registar ugovora
Predavači
Iva Grdić
Zakonodavni okvir, plan nabave u EU projektu, istraživanje tržišta
- Stručno povjerenstvo kod pripreme dokumentacije o nabavi, - istraživanje tržišta te objava prethodnog savjetovanja i izvješća o provedenom savjetovanju, - specifičnosti kod izrade DoN u EU projektu, - sukob interesa.
Predavači
Iva Grdić
10:30 - 10:45
Pauza za kavu
10:45 - 12:15
Greške u EU projektima, praksa DKOM, VUS-a
- Određivanje predmeta nabave, - tehničke specifikacije i troškovnik, - uvjeti sposobnosti i oslanjanje na sposobnost, - ESPD obrazac.
Predavači
Iva Grdić
12:15 - 13:00
Pauza za ručak
13:00 - 14:30
ProcurCompEU, greške u EU projektima
- ProcurCompEU, - norme, - kriterij odabira najpovoljnije ponude.
Predavači
Biljana Lerman
14:30 - 14:45
Pauza za kavu
14:45 - 16:15
Preporuke posredničkih tijela i praksa DKOM, VUS-a
- Ostale odredbe dokumentacije o nabavi, - pregled i ocjena ponuda, - jamstva, - sklapanje i izvršenje ugovora, - financijske korekcije.
Predavači
Biljana Lerman
Iva Grdić
Iva Grdić
Direktorica društva NABAVA d.o.o.
Uspješno je završila obuku za trenera javne nabave u organizaciji EU IPA projekta „Training in Public Procurement in the Western Balkans and Turkey“.
Biljana Lerman
Biljana Lerman
Direktorica društva NABAVA d.o.o.
Stručna osoba sukladno članku 15. stavak 1. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave

Datum

19.09.2022
Istekao!

Vrijeme

Prijava polaznika od 8:30
09:00 - 16:15

Lokacija

Hotel Westin
Ul. I. Kršnjavog 1, Zagreb
Website
https://www.marriott.com/en-us/hotels/zagwi-the-westin-zagreb/events/

Organizator

Ustanova – ILBA
Phone
+385 1 3090 509
Email
ilba@ilba.eu
Website
https://www.usavrsavanje.hr

Predavači